måndag 30 maj 2011

Hej!

Hej alla bloggare och läsare!


Här kommer ett litet livtecken. Är in lite snabbt och läser på några bloggar, men har svårt att lämna kommentarer. Går bra på vissa, men hos andra går det bara anonymt.Den här fina solrosen fick jag av mina arbetskamrater! Som ni vet ska vi flytta på lördag. Men i samma veva, passar jag på att byter jobb också...mycket just nu!

Här försöker solen titta fram mellan molnen, fast det blåser och blåser. Inte blåste det så här mycket förr!?

Tänkte visa er runt i nya trädgården när vi kommer på plats.


Önskar er alla sköna blåsfria dagar!


9 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

solrosor gör en glad

Tant Otteskrufv sa...

Jatack, en vindstilla dag är vad jag längtar mest efter just nu! Lycka till med det nya och var rädd om muskler och rygg i flytten. Det finns säkert lite som ska orka grävas också :)

Britt sa...

jätte fin//britt

NinaH sa...

Fin solros! Och lycka till med flytten!

Anonym sa...

Jag är också hjärtlit trött på blåsten!
Hoppas din flytt går lätt och fort och grattis till nytt jobb! Ett nytt kapitel i ditt liv börjar, tror jag bestämt! Spännande. Ser fram emot trädgårdstitten!

Ibland händer det konstiga saker på Blogger. Om du klickar bort ikryssade rutan under din inloggning så funkar allt igen!

Kram och lycka till med allt:)
Eva-Mari

Anonym sa...

Hjärtligt menar jag så klart!

Mia sa...

Byta hus och byta jobb, det var mycket på en gång. Vilken nystart. Lycka till :)
Ja, den jädrans blåsten gillar jag inte, uppväxt i öppet mälardalslandskap jag också, men vinden klarar jag inte, hellre regn..

Monica sa...

Det blir en ordentlig nystart för dig nu då .... Lycka till med flytten!
Tjingeling

Thi's Trädgård sa...

Solrosor är så vackra!