måndag 2 januari 2012

Drömmar...

...inför ett nytt trädgårdsår.
Har inga planer på att sätta några frön, men det där kan ändra sig...Där emot ska det nog sättas fler häckar av olika slag i trädgården.
Ser en bokhäck med formen av ett S framför mig...bakom ena böjen på s:et ska fulhörnan döljas och framför den andra böjen ska en sten soffa stå...
Har ett litet prydnadsträd på framsidan. Runt den ser jag en låg fyrkantig grön häck...
Bär ni på några nya trädgårdsdrömmar?

En mycket god fortsättning på det nya trädgårdsåret önskar jag Er alla!

5 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Fina funderingar.

Vårt lilla paradis är färdigt...
skojar bara :)

Mia sa...

S formad, låter spännande. Jag var i en park med zikzak häck i somras, heltufft med vad dom vråna kan rymma. Det kommer bli jättefint. Så förståndigt att ta häcken först, ångrar att inte jag gjorde det när vi flyttade in. Det tar ju några år..
Drömmar, ja visst, det hör vintern till :)

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Har massor av trädgårdsdrömmar, vilka/vilken som blir verklighet i år återstår att se...
Dina drömmar/planer låter kanon!
Förresten, tyvärr har jag inte smycken med vattenkannor. Letade lite där jag handlar detaljer men inte hittat det någonstans.
Lycka till med dina projekt.
/Ingela

Marianne sa...

Härligt att kunna sanndrömma....mina drömmar om trädgården ska nu finslipas, är förkyld och behöver vila.

Landbohaven sa...

Smukt billede.
Dejlig at drømme sig til forår.
Tak for kigget.